رئیس شورای شهر بروجرد دوشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با کنار گذاشتن همه کدورت ها و کش و قوس های پیش آمده و با همدلی انتخابات را برگزار و نتایجی خوبی به دست آمد.
به گفته محمد ابراهیم بیاتی همه اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با قدرت برنامه های آتی را ادامه خواهند داد و با تعامل سازنده شهری آباد و توسعه یافته را خواهند ساخت.
وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بروجرد از پشتوانه غنی مردمی برخورداراست و با تعامل با مسئولان شهرستانی واستانی و استفاده از ظرفیت هر 2 نماینده مجلس برنامه های خود را ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به انتخاب شهردار بروجرد گفت: در حال حاضرغلامعباس یاراحمدی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی می شود ولی ظرف مدت کمتر از یک ماه شهردار بروجرد توسط اعضای شورای شهر انتخاب و معرفی می شود.
به گزارش ایرنا در این نشست محمد ابراهیم بیاتی با 9 رای به عنوان رئیس شورای شهرپنجم بروجرد ورضا بهنود فر به عنوان نایب رئیس این شورا ، احسان دالوند به عنوان منشی اول، علی روزبهانی منشی دوم و اشرف چگنی خزانه دارمعرفی شدند.
همچنین احسان دالوند به عنوان مسئول کمیسیون عمران و خدمات شهری، محمد پرهام مسئول کمیسیون مالی، داوود گودرزی کمیسیون نظارت، فریبرز محسنی به عنوان مسئول کمیسیون فنی واملاک، موسی نیکوکار به عنوان مسئول کمیسیون اقتصاد مقاومتی، اشرف چگنی مسئول کمیسیون فرهنگی واجتماعی و علی روزبهانی نیز به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا نیزموسی نیکوکار و فریبرز محسنی برای شرکت در شورای شهرستان نامزد شدند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.