به گزارش ایرنا، استاندار لرستان در این آیین ضمن گرامیدااشت هفته دولت گفت: از اول اسفندماه سال گذشته تا هفته دولت یکهزارو 128 طرح با اعتباری بالغ‌ بر 12 میلیارد و 130 میلیون ریال به اتمام رسیده است.
هوشنگ بازوند افزود: تعدادی از این طرح ‌ها در طول ایام مختلف با حضور وزرا و مسئولان افتتاح شده‌ اند و آنچه که مانده است 901 طرح با اعتبار هشت هزار و 960 میلیارد ریال است که در هفته دولت بهره ‌برداری می‌ شوند.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در لرستان کارنامه درخشانی داشته که یکی از موفقیت های آن بحث گازرسانی به روستاها بوده است.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان نیز در خصوص گازرسانی به هفت روستای دوره چگنی گفت: روستاهای رحیم آباد علیا، وسطی و سفلی، شورآباد، سه کره، مله بلوط و نرگسه با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز وصل شدند.
شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستاها 26 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است، افزود: حدود 700 انشعاب (علمک) در این روستاها نصب شده و امید است این طحر ها موجب ایجاد آسایش برای مردم شوند.
این مسئول اظهار کرد: در حال حاضر 65 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به 52 روستا نیز در مرحله اجرایی است.
وی با بیان اینکه گازرسانی به 9 روستای دیگر در لرستان در مرحله انتخاب پیمانکار است، افزود: تا قبل از دولت یازدهم تنها هفت روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند بودند.
وی اضافه کرد: برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان در دولت یازدهم بیش از 200 میلیارد ریال هزینه شده است.
شمس خرم آبادی گفت: عملیات گازرسانی به 400 روستای استان در دست اجرا است و تا پایان سال 97 روستا گازرسانی می شود و روستاهای فاقد گاز هم تعیین تکلیف می شوند.
به گزارش ایرنا 66 روستای لرستان در هفته دولت از نعمت گاز بهره مند شدند که مجموع روستاهای گازرسانی شده به یکهزار و 91 روستا در سطح استان می رسد.
9872/3022
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.