یه گزارش خبرانلاین لرستان ، صبح امروز شنبه 4 شهریور و در حاشیه آئین غبار روبی مزار شهدا نشستی با حضور رئیس واعضای شورای شهر، شهردار و مدیریت آرامستان در محل سازمان آرامستان های شهرداری خرم اباد برگزارگردید.

شهردار خرم آباد در این نشست ضمن تأکید بر لزوم انجام اقداماتی در راستای کاهش بار ترافیکی و ازدحام مسیر آرامستان مرکزی خرم آباد گفت: در نظر داریم ضمن ساماندهی و توسعه آرامستان نسبت به مکان نمایی گورستان جدید و همچنین احداث غسالخانه های مجهز در قبرستانهای فلک الدین و سراب یاس اقدام کنیم تا ضمن کاهش بار ترافیکی آرامستان خضر تابوی گرانی بهای قبرها شکسته شود.

وحید رشیدی افزود: یکی از اولویتهای مدیریت شهری جدید کاهش سفرهای درون شهری و ترافیک و همچنین ارتقاء خدمات شهری در مکانهای عمومی است.

 رئیس و اعضای شورای شهر نیز در ادامه نشست ضمن تقدیر از خدمات انجام شده بر لزوم اجرای تهمیدات لازم در راستای مواردی چون کاهش بهای قبرها ، تجمیع خدمات و دستگاههای مرتبط در محل آرامستان خضر (پزشکی قانونی، ثبت احوال و...) و ارتقا خدمات رفاهی جهت مراجعین به آرامستان تأکید کردند.

گفتنی است اعضای #شورای پنجم و #شهردار منتخب در طلیعه اولین روزهای کاری خود با حضور در #گلزار_شهدای خرم آباد با شهدای انقلاب پیمان وفاداری بستند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725274
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.