به گزارش ایرنا مهدی علی نژاد روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: مجامع ووشو باید بر عملکرد هیات های ورزشی در جهت پیشبرد اهداف نظارت داشته باشند.
وی با انتقاد از نبود رشته ورزشی ووشو در المپیک گفت: رشته ورزشی ووشو در دهه گذشته جهش خوبی داشته به طوریکه در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته رتبه ششم را کسب کرده است.
رئیس فدراسیون ووشو افزود: ایران از سال 2009 تاکنون نایب قهرمان ووشوی جهان بوده و در بین 150 کشور این رده را حفظ کردن بسیار مهم و ضروری است.
وی با اشاره به قهرمانی ورزشکاران ایرانی در مسابقات ووشو جهانی 2014 در بخش ساندا اظهار کرد: استان لرستان با داشتن ورزشکاران افتخارآفرینی نظیر میلاد عارفی در رشد جایگاه این رشته ورزشی نقش موثری داشته است.
علی نژاد رتبه دوازدهم ووشوی لرستان در سال 95 را نشان از جایگاه خوب این رشه ورزشی در کشور دانست و افزود: اکنون ووشو شرایط متفاوتی دارد و پنج قهرمان در رده بزرگسالان تیم ملی از پنج استان مختلف هستند.
وی اضافه کرد: امیدواریم با هم افزایی رئیس جدید و اعضای هیات ووشو لرستان شاهد توفیق روزافزون این رشته ورزشی در استان باشیم.
کیارش بیرانوند در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان لرستان برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.