به گزارش ایرنا نعمت الله دستیاری روز پنجشنبه در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه پلدختر افزود: 2 طرح گازرسانی و سیلو ذخیره غلات از جمله طرح هایی هستند که در هفته دولت با حضور استاندار یا معاونان وی بهره برداری می شوند.
وی با بیان اینکه یک طرح در هفته دولت در پلدختر کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: طرح سیلو ذخیره غلات این شهرستان سیلوی فلزی و تمام مکانیزه با ظرفیت 10 هزار تن است.
فرماندار پلدختر افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت و تشریح عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید برای مردم است که مطبوعات و رسانه های جمعی در این زمینه باید دستاوردهای دولت را به مردم بیان کند.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم فعالیت های چشمگیر و ارزشمندی در حوزه های مختلف در شهرستان انجام داده است، گفت: برنامه های هفته دولت باید به گونه ای برنامه ریزی شوند که مردم این خدمات را به صورت دقیق مشاهده و احساس کنند.
فرماندار پلدختر به نقش مهم رسانه در بیان خدمات نظام و دولت اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این هفته برای تشریح اقدامات و عملکرد درخشان دولت با اصحاب رسانه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

** استاندار لرستان زمینه توسعه استان را فراهم کرد
امام جمعه پلدختر نیز در این آیین گفت: استاندار لرستان با وجود تحریم های متعدد دشمنان و توسعه نیافتگی زمینه را برای توسعه استان فراهم کرده است.
حجت الاسلام محمد سوری افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات و زحمات دولتمردان و کسانی است که به مردم خدمت می کنند .
وی با بیان اینکه استاندار لرستان در زمینه بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت ها خدمات ارزشمندی در استان انجام داده است، اظهار کرد: استاندار طبق سند چشم انداز استان فعالیت ها و خدمات مفیدی ارائه داده است.
امام جمعه پلدختر گفت: افرادی بر اساس همفکر و هم رای نبودن مانع خدمات و فعالیت های استاندار می شوند که درست نیست بلکه باید کاری کنند که چرخ اقتصادی به سرعت بچرخد؛ این افراد اگر نمی توانند خدمت کنند مانع پیشرفت شهرستان نشوند.
وی افزود: باید زمینه را برای حضور سرمایه گذار فراهم کرد و همه به سمتی حرکت کنیم که جوانان و مردم بتوانند از نعمت های انقلاب استفاده کنند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.