به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: این دوره آموزشی که با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در راستای تفاهم نامه فی مابین جهت اجرای دوره های ارتقاء مهارت حین کار با هدف آشنایی کارکنان واحدهای صنعتی در محل ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد برگزار شد.
وی افزود: با برگزاری این دوره آموزشی کارکنان واحدهای صنعتی با ایمنی و نقش آن در ارتقاء و بهره وری کار، انواع آسیب ها و عوامل زیان آور محیط کار ، راه های پیشگیری از مخاطرات و راه های حفظ سلامت آشنا شدند.
رازانی گفت: مطالبی از قبیل آسیب های جسمی محیط کار ، اصول ایمنی وبهداشت کار ، ایمنی تجهیزات و ابزار کار ، روش های پیشگیری از مخاطرات و حوادث ناشی از محیط کار ، عوامل فیزیکی و شیمیایی زیان آور محیط کار ،رابطه ایمنی با شغل و سرپرستی شغل در این دوره آموزشی مطرح گردید.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: که با توجه به انجام بعضی فعالیت های خطرساز توسط عوامل اجرایی در خصوص اطلاع و آگاهی کارکنان در خصوص خطرات احتمالی و اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز حادثه در حین کار توضیحاتی به حاضرین در جلسه ارائه شد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 36 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722256
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.