به گزارش خبرآنلاین لرستان، محور اصلی این نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان بروجرد بود.استاندار لرستان در این جلسه خبر داد: ٩٩٦ واحد مسکن مهر شهرستان بروجرد تا پایان آبان ماه تکمیل و آماده تحویل می شود و در هفته دولت زمین سپاه و مسجد در مسکن مهر بروجرد نیزکلنگ زنی خواهد شد.
هوشنگ بازوند افزود:مدرسه 18 کلاسه مسکن مهر این شهرستان نیز تا نیمه شهریور افتتاح خواهد شد.
استاندار تصریح کرد: تا پایان آبان ماه پرونده مسکن مهر بروجرد به جزء 120 واحد مذکور بسته می‌شود، این 120 واحد نیز باید تا 22 بهمن تکمیل شوند.
علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در ادامه این نشست ابراز داشت: در شهرستان بروجرد تمام واحدهای مسکن مهر باقی مانده بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما این 120 واحد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که با اداره کل اوقاف استان داریم بنا شد در مسکن مهر بروجرد مسجدی ساخته شود که برای ساخت آن ما در سه مرحله 200 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم.
وی یکی دیگر از برنامه‌های مورد در نظر در مسکن مهر بروجرد را ساخت مدرسه در این سایت دانست و گفت: بنا شد سازمان نوسازی مدارس تا 15 شهریور ماه امسال یک مدرسه 18 کلاسه بسازد و تحویل دهد.
علی کورانی فر فرماندار بروجرد نیز در این جلسه مشکل دیگر زیر ساخت های مسکن مهر را نبود سالن‌های ورزشی عنوان کرد و اظهارداشت: سپاه استان بنا دارد سالن ورزشی و مرکز فرهنگی در مسکن مهر بسازد، تامین اعتبار شده است اما به دلیل عدم واگذاری زمین هنوز اجرایی نشده است.
وی افزود: قرار شده است برای ورودی سایت مسکن مهر بروجرد 60 تن قیر رایگان بدهند اما هنوز نداده‌اند و از آنجا که دخل و خرج شهرداری برابر نیست لازم است این قیر را بدهند.
فرماندار بروجرد عنوان کرد: مشکل اصلی ما در بحث مسکن مهر 11 هکتار فضای سبزی است که شهرداری توان انجام آن را ندارد و از طرفی به مطالبه مردم تبدیل شده است.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721787
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.