مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره شامگاه جمعه 20 مرداد ماه با حضور هنرمندان ومدیران تئاتر کشور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

در این مراسم لرستانی ها که در دوره های قبل توانسته بودند رتبه های برتر را در بخش صحنه ای از آن خود کنند این بار در بخش خیابانی درخشیدند و رتبه های نخست بازیگری زن و کارگردانی را به خود اختصاص دادند.

رتبه اول بهترین بازیگر زن در بخش خیابانی به مهتاب زند برای نمایش سیاه وردارو از لرستان اهدا و رتبه برتر کارگردانی بخش خیابانی به پژمان شاهوردی برای همین نمایش تعلق گرفت.

مینا سپهوند مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان ضمن قدر دانی از حضور پر تلاش هنرمندان لرستانی در این جشنواره گفت: نمایش لرستان توانسته است در سالهای اخیر جایگاه ویژه ای را در نمایش کشور به خود اختصاص دهد و کسب رتبه های برتر جشنواره های معتبر سوره و تئاتر فجر در چند سال اخیر حاصل تلاش مضاعف و خود باوری هنرمندان جوان لرستانی است.

"نمایش سیاه وردارو" به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی، زندگی یکی از شهدای غواص را روایت می کند که از کودکی ترس از آب داشته ولی پس از ورود به جبهه های نبرد تصمیم میگیرد به گردان غواص بپیوندد و در عملیات کربلای 4 همراه با سایر همرزمان غواص اش به شهادت می رسد.

در این نمایش حسام شریعتمداری، مهتاب زند، میلاد صادق زاده، مهدی جودکی و پژمان شاهوردی ایفای نقش کردند و طراحی لباس کوروش معین، طراحی فضا حیدر ابراهیم خانی، دستیار کارگردان سامان شکیبا و موسیقی این نمایش را حسام شریعتمداری عهده دار بودند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718630
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.