مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: مطالعات طرح‌های تامین آب و مهندسی رودخانه از اولویت‌های وزارت نیرو است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا میرزایی در بازدید از اداره امور آب و پرسنل شهرستان بروجرد اظهار داشت : در انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم نظم و انظباط را سر لوحه کارهای تان قرار داده زیرا هر موقع که کارها با نظم و ترتیب انجام گیرد بازدهی مطلوب تری خواهد داشت.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان درباره طرح‌های توسعه منابع آب در حوزه شهرستان بروجرد افزود: سدهای آبسرده و شهید بروجردی و پروژه تامین آب‌شرب شهر بروجرد در دست اجراست که با بهره‌برداری از این پروژه‌های بزرگ، آب‌شرب شهر بروجرد و حومه و بخشی از آب اراضی کشاورزی منطقه تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبارات مصوب استانی و توازن ردیف فصل آب شهرستان بروجرد در سال 96 حدود 3 و نیم میلیارد تومان است که با ابلاغ آن و تخصیص اعتبارات پوشش انهار، مطالعات طرح‌های تامین آب و مهندسی رودخانه که در اولویت هستند را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیر آب منطقه‌ای لرستان در پایان گفت: مهندسی رودخانه یکی از اولویت‌های سال 96 وزارت نیرو است که با استفاده از اعتبارات آن تعهدات‌مان در شهرستان بروجرد شامل مطالعات تعیین حریم و بستر و دپر گذاری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.