استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید به موضوع خودباوری در جامعه بپردازند چرا که خودباوری در لرستان کم‌رنگ است.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، هوشنگ‌بازوند در مراسم بزرگداشت 17 مرداد و تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگار رابط بین مردم و مسئولان و رکن اصلی توسعه در جامعه هستند، اظهار داشت: کار خبرنگاری به خاطر هزینه‌های اجتناب ناپذیر که دارد برای توسعه مهم است.

استاندار لرستان تصریح کرد: خودباوری در جامعه امری مهم است که رسانه‌ها در استان باید به آن بپردازند و خبرنگاران باید به موضوع مدیر جهادی بپردازند و جهادی بودن را تبلیغ کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کار افزود: نهادینه‌کردن نوآوری در جامعه هزینه داشته ولی باید انجام شود.

وی با تاکید بر تبلیغ مدیریت‌جهادی گفت: هنر نویسندگی و خبرنگاری در تبلیغ مدیریت جهادی یک ارزش است و فرهنگ کار را باید در جامعه تبیین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه ظرفیت ها و سرمایه های لرستان باید معرفی شود، یادآور شد: نخبگان ما دچار فقر مطالبه گری بوده و بایست  مطالبات واقعی مردم را بیان کنیم.

بازوند با اشاره به این که در گفتارها صداقت و امانت بایستی رعایت شود، بیان کرد: خبرنگاران باید به موضوع خودباوری در جامعه بپردازند چرا که خودباوری در لرستان کم‌رنگ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.