به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ،معدن و تجارت به همراه مهندس صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان و مهندس رازانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان ضمن گفتگو با مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید و واحد تحقیق و توسعه این شرکت دیدن کرد.
دکتر قبادیان در این دیدار دستاوردهای پژوهشی ، فناورانه و تولیدی داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: هزینه هایی که در خصوص واحدهای تحقیق و توسعه صورت می گیرد ، هزینه نیست و در واقع نوعی سرمایه گذاری ارزشمند و خلاقانه است.
وی اظهار کرد: هر گونه سرمایه گذاری در این زمینه ، تضمین کننده موفقیت های شرکت ها در عرصه های رقابت ملی و بین المللی است.
وی ادامه داد: نگاه به واحدهای تحقیق و توسعه ، نگاه بسیار واقع بینانه ای است زیرا رقابت های آتی در دنیای تجارت ، بسیار جدی و مهم خواهد بود.
معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در این دیدار، تنوع و رقابت پذیری محصولات شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وجود چنین شرکتی در استان لرستان که دارای تنوع اقلیم و منابع خدادادی طبیعی است ، مایه امیدواری صنعت و صنعت گران و پژوهشگران این حوزه است.
همچنین شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر موفق به کسب جایزه واحد صنعتی و صنایع کوچک استان لرستان شد که لوح تقدیر و تندیس این مناسبت نیز به این شرکت اهدا شد.
مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی و صنایع کوچک برتر لرستان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی لرستان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت و معدن ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان و فعالان و صنعت گران لرستانی برگزار شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 717521
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.