به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خرم آباد با بیان اینکه بانک صنعت و معدن بسیاری از مسائل و مشکلات استان را حل کرده است، افزود: اقتصاد ایران، اقتصاد بانک محوری است که عموماً بانک ‌ها در همه طرح ها مشارکت دارند و به طور قطع حمایت بانک صنعت و معدن درروند این طرح ها تأثیر فراوانی دارد.
وی گفت: یکی از مسائل و مشکلاتی که باید برطرف شود کاغذبازی های بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ ها است که خیلی زمان‌بر و وقت ‌گیر است.
وی افزود: روندی که از بانک به صندوق توسعه ملی طی می شود و یا برعکس اگر حذف شود در رونق اقتصادی خیلی تأثیرگذار است.
به گفته بازوند در چهار سال گذشته کشور گرفتار آواربرداری در فضای اقتصادی بود ولی بعضی کاغذبازی ها و ساختارها هنوز رفع نشده اند؛ اگر ما به دنبال خروج از رکود اقتصادی هستیم این مسائل باید برطرف شوند.
بازوند با تاکید بر اینکه ارتباطی که بین صندوق توسعه ملی و بانک‌ها وجود دارد ارتباط تعریف‌شده‌ای نیست، اظهار کرد: حدود هفت صنعت بزرگ لرستان نیازمند حمایت است.
استاندار لرستان گفت: مطالعات صنعتی 22 طرح در استان با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت انجام‌شده که اگر مشکلات آن‌ها حل شوند و سرمایه‌گذار معرفی شود با حجم سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال حدود سه هزار و 300 نفر نیز می‌توانند اشتغالزایی داشته باشند.
به گفته وی این طرح ها در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این 22 طرح گره‌گشای مشکلات بیکاری استان است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717298
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.