به گزارش خبرآنلاین لرستان، پس از رای زنی های صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی دانشگاه این زمین جهت ساخت مرکز جامع سلامت و همچنین اورژانس 115 در محل (بلوار ولایت، جاده الشتر پشت پمپ بنزین و گاز الوندیان) در نظر گرفته شده است.
دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه ی مراسم اهدا زمین و امضا تفاهم نامه مابین دانشگاه و خیر(الوندیان) از حسن نیت این خیر حوزه سلامت و احساس مسئولیت نسبت به مردم تشکر کرد. وی عنوان کرد: این زمین برای ساخت مرکز جامع سلامت و همچنین اورژانس در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد. دکتر ساکی ابراز داشت: خوشبختانه خیرین حوزه سلامت در استان طی یکی دو سال اخیر حضور فوق العاده پررنگی در جهت محرومیت زدایی استان داشته اند. وی ادامه داد: حضور فعال خیرین در سال گذشته به حدی بود که با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی لرستان دومین دانشگاه برتر کشور شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: خوشبختانه پروژه های خیرساز در حوزه بهداشت و درمان امسال نیز رنگ و بوی فعالی دارد و طبق پیش بینی های صورت گرفته اعتباری در حدود 1500 میلیارد ریال را در بر خواهد گرفت. وی با بیان این مطلب که هر فعالیتی که با حضور مستقیم مردم انجام گرفته نتایج مثبتی داشته است، تأکید کرد: این اعتبارات صرفا برای رفع محرومیت زدایی بهداشت و درمان در استان جذب و هزینه شده است و خوشبختانه اتفاقات مهمی در این یکی دو سال صورت گرفت. دکتر ساکی در پایان ابراز امیدواری کرد روند مثبت حضور فعال خیرین سلامت همچنان ادامه داشته باشد.
محمد طاهر الوندیان از خیرین حوزه سلامت که زمین احداث مرکز جامع سلامت و اورژانس 115 را اهدا نمود نیز در این مراسم هدف اصلی خود را خدمت به مردم و جامعه قلمداد کرد. وی عنوان کرد: وظیفه ی همه ی ماست که در حد توان خود به هموطنان و همشهریانمان کمک کنیم. الوندیان در مورد زمین اهدایی خود ابراز داشت: من این زمین را برای همسر و پسرم کنار گذاشته بودم که متأسفانه امروز در بین ما نیستند. وی ادامه داد: امیدوارم با اهدا این زمین هم خدمتی به مردم منطقه و شهر شده باشد و هم روح ایشان از ما خشنود باشند.
گفتنی است مراسم اهدا زمین با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، محمد طاهر الوندیان صاحب زمین اهدایی و نادر همتی سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه در محل مورد نظر برگزار و تفاهم نامه مابین به امضا طرفین رسید.

 

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715570
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.