فرماندار شهرستان دلفان گفت: روند برداشت بی‌رویه و غیر مجاز از منابع آب در شهرستان‌دلفان، تهدیدی جدی برای منابع آب شهرستان است.

به گزارش ایلنا از لرستان، جعفر طولابی با ابراز نگرانی از برداشت بی‌رویه و غیر مجاز از منابع آب، ادامه این روند را تهدیدی جدی برای منابع آب دلفان دانست و برخورد قاطع امور آب، جهاد کشاورزی و توزیع برق دلفان را ضروری خواند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دلفان در جلسه شورای اداری دلفان با اشاره به رشد ۷۲ درصدی بودجه عمرانی در سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته به سردسیر بودن منطقه و کوتاهی فصل کار اشاره کرد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست پیگیری‌های لازم  را برای تخصیص اعتبارات عمرانی در زمینه‌های  گازرسانی، راه‌سازی، خدماتی و بهداشتی به‌کار گیرند.

فرماندار دلفان نظارت جدی مدیران را برای تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار داد و افزود: تعهد سند اشتغال این شهرستان در سال‌جاری به میزان دو هزار و 214 نفر است که مدیران بایستی برای تحقق آن، اشتغال را در اولویت کاری خود قرار دهند ‌‌‌‌‌‌‌‌

جعفر طولابی با تاکید بر آمادگی اعضای شورای مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی، پرداخت معوقات کارگران شهرداری را ضروری خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.