به گزارش خبرآنلاین لرستان، به نقل از خبر فوری،در وزن 46 کیلوگرم، سجاد بنیادی از شهرستان‌های تهران قهرمان شد. حسین رضوانیان از کرمان در جایگاه دوم ایستاد و مصیب شیرزاد از لرستان و احمد اسحاقیان از خراسان شمالی مشترکاً سوم شدند.

در وزن 50کیلو گرم، امیرحسین سبزعلی از لرستان صاحب گردن‌آویز طلا شد، علی شهبازی از کرمانشاه نشان نقره گرفت و مدال برنز مشترکاً به حمید کیوان از ایلام و امیرپارسا قدرتی از البرز رسید.

در وزن 54 کیلوگرم، محمدرضا نوری‌مطلق از لرستان و ابراهیم باباخانی از زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و سجاد گودرزی از شهرستان‌های تهران و حمیدرضا تقی‌زاده از تهران مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 58 کیلوگرم، پیمان نعمتی از مازندران مدال طلا را کسب کرد. امیر ارسلان دارایی از شهرستان‌های تهران نایب قهرمان شد و رضا انتظاری از کردستان و محمد کابلی از البرز مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.

کشتی فرنگی:

در وزن 63 کیلوگرم، حسین قاسمی از خوزستان به مقام قهرمانی رسید، آرمین جاویدفر از کرمانشاه نایب قهرمان شد و سید محمدرضا علی‌نتاج از مازندران و عرفان واقف از شهرستان‌های تهران مشترکاً مدال برنز را کسب کردند.

وزن 69 کیلوگرم، علی‌رضا ارفش از خوزستان، علی مختاریان‌ریزی از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند. علی صفدری از شهرستان‌های تهران و حمیدرضا شکربیگی از لرستان مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.

76 کیلوگرم، علی‌رضا زالی از تهران قهرمان شد، مصطفی الوندی از کردستان به نشان نقره رسید و حسین نیکبخت سروستانی از فارس و سعید کرمی از شهرستان‌های تهران مشترکاً سوم شدند.

در وزن 85 کیلوگرم، ابوالفضل شریفی از مازندران و حسین قربانی از اصفهان به ترتیب صاحب گردن‌آویز طلا و نقره شدند و نشان برنز مشترکاً به آرمان نجاری از تهران و داریوش قلی‌کیانی از خوزستان رسید.

چهار وزن دوم رشته آزاد و فرنگی  نیز سیزدهم مرداد برگزار خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715223
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.