به گزارش خبرآنلاین لرستان، انواع کرم ها، شامپوها، لوسیون ها،ماسک ها وغیره اعم از گیاهی و شیمیایی در قفسه های داروخانه ها، فروشگاههای بزرگ و ...خودنمایی می کند و بی شک در این میان پیدا کردن محصولات با کیفیت ،گیاهی، طبیعی و غیره برای مصرف کننده ،مشکل می شود.

در همین راستا شرکت« دانش بنیان و تحقیقاتی تولیدی» داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر به عنوان یکی از تولیدکنندگان باسابقه محصولات بهداشتی -آرایشی در کشور و استان لرستان رویکردهای «پژوهشی و فناورانه نوینی » با تولید «محصولات خاویاری » برای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای پوست و موی عموم مصرف کنندگان به کار گرفته است.

پاسخگویی به نیازهای آشکار و پنهان
مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر دراین زمینه به خبرنگار ما می گوید:هر صنعتی برای ماندگاری در بازار نیازمند تنوع، تمایز و رقابت پذیری است اما راز موفقیت یک برند بیش از موارد ذکر شده« جلب اعتماد مشتریان» از طریق تولید محصولات باکیفیت است.

دکتر« حسین جهانگیر» می افزاید: رویکرد اصلی ما در این واحد داروسازی تولید محصولاتی است که پاسخگوی نیازهای« آشکار و پنهان» مصرف کنندگان باشد.

وی ادامه می دهد: بهره گیری از ظرفیت واحد تحقیق و توسعه توانمند، جوان و خوش فکر در کنار انجام پژوهش های روزآمد و ...از مهمترین عوامل موفقیت این مجموعه در شناسایی نیازهای حوزه سلامت «پوست و مو» است.

تولید با فناوری نانو
دکتر جهانگیر می گوید: درهمین راستا و براساس پژوهش های واحد تحقیق و توسعه ، این شرکت اقدام به تولید محصولات «خاویاری با فناوری نانو» جهت پاسخگویی به نیارهای پوست و مو مصرف کنندگان نموده است.

قایم مقام و مدیر کنترل کیفی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر نیز در این زمینه به ما می گوید: با توجه به افزایش عوارض محصولات شیمیایی و تلاش برای کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها،این شرکت دانش بنیان اقدام به تولید «محصولات خاویاری» از قبیل شامپو، شامپو نرم کننده و خمیردندان خاویار نموده است.

اولین شامپوهای خاویاری ایران
دکتر« مونا جهانگیر » می افزاید: این شرکت اولین شرکت تولیدکننده شامپو خاویار در ایران است و با توجه به وجود اسیدهای چرب امگا 3،6 و 9 دارای خواص نرم کنندگی ، ضدریزش مو و تقویت موهای رنگ شده و آسیب دیده می باشد.

وی ادامه می دهد: خاویار حاوی درصد بالایی از پروتین است که می توان از شامپوهای آن به عنوان تقویت کننده و نرم کننده استفاده کرد و علاوه بر این تولید محصولاتی از جمله کرم های ضدآفتاب خاویار و...نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

قایم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر تصریح می کند: علاوه بر توسعه نوآوری در این واحد تولیدی ، تکیه بر تولیدات دانش بنیان، بهره گیری از نیروهای جوان و نخبه در کنار توجه به ظرفیت ها و مزیت های بومی از مهمترین علل موفقیت این مجموعه است.

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر نیز در این زمینه به خبرنگار ما می گوید:« پوست» وسیع ترین عضو زنده بدن و درحقیقت یکی از پیچیده ترین،جالبترین و پرکارترین اعضای بدن به شمار می آید که با توجه به نقش مهم و ارزشمند پوست در سلامت و زیبایی هر فرد،مراقبت از پوست اصلی مهم و ضروی می باشد و انواع مختلفی از کرم ها ،ماسکها و ..برای تامین نیازهای این بافت وارد بازار می شود.

دکتر« سیامک بیرانوند» می افزاید: حفظ زیبایی و شادابی «مو» نیز به علت کارکرد زیبایی شناختی اش در بین زنان و مردان و به ویژه جوان ترها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و انواع شامپوها ، لوسیون ها ، سرم ها و ...برای پاسخگویی به نیازهای این بافت نیز تولید می گردد.

نقش موثر تغذیه‌کنندگی خاویار
وی ادامه می دهد:محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر پاک کننده ها،لایه بردارها ،ترمیم کنند ه ها یا مرطوب کننده ها بر«پوست» تاثیر می گذارد،اپیدرم مسئول زیبایی و شادابی ظاهری پوست است و پوست را در مقابل خشک شدن«از دست دادن رطوبت»، نفوذ مواد شیمیایی مضر ومیکروب ها حفاظت می نماید و بر اساس همین خاصیت از نفوذ خیلی از کرم ها و پمادها نیز جلوگیری می کند.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713465
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.