به گزارش خبرگزاری ایرنا حجت‌الاسلام والسلمین سید‌محمد‌علی شهیدی‌محلاتی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود موضوع شتغال تنها در بنیاد شهید مطرح نیست بلکه اکنون مساله کشور و دنیا است و همه در این زمینه گرفتارند.
وی بین کرد: بنیاد شهید برای اشتغال حدود 25 هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران از طریق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کرده است که این افراد در سازمان اقتصادی کوثر شروع به‌ کار کرده‌اند.
حجت الاسلام شهیدی گفت: ما باید بکوشیم در مرحله نخست در خود سازمان ‌های اقتصادی بنیاد از وجود این افراد در حد مقدور استفاده کنیم؛ برای استخدام در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیز اداره اشتغال بنیاد کاملا وارد شده است.
وی تصریح کرد: ما از راه ‌هایی که دولت و بنیاد برای اشتغال ورود پیدا می ‌کند استفاده م ی‌کنیم تا دغدغه ما نسبت به ایثارگران کم شود.
وی افزود: سازمان اقتصادی کوثر نسبت به استان لرستان خوب عمل کرده است به ‌طوری که در حد استان‌های محروم در این استان کار کرده ‌اند اکنون نیز 2 مورد استاندار و نماینده مردم الیگودرز مطرح کردند که در حد توان و سرمایه برای انجام کار جلو می‌ رویم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه برای بهره برداری از پیشرفته ترین و بزرگترین واحد تولیدی مرغ گوشتی ماهان در کشور به لرستان سفر کرد و امروز نیز موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان با حضور وی به بهره برداری رسید.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.