استاندار لرستان گفت: به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)پیشنهاد داده شد در یک صنعت بزرگ استان از کف 300 میلیارد تومان تا سقف 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

به گزارش ایلنا هوشنگ بازوند با بیان اینکه در تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدت زمان سه سال 700 میلیارد تومان در بخش های صنعتی، اقتصادی، عمرانی و سایر کمک ها در استان سرمایه گذاری خواهد شد، افزود: از این میزان 500 میلیارد تومان در راستای تحقق شعار سال تولید و اشتغال سرمایه گذاری می شود که 200 میلیارد تومان آن برای مشارکت در 26 طرح صنعتی و کشاورزی اختصاص یافته که سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان با قید فوریت طرح های شفاف و تعیین تکلیف شده ای را معرفی کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در دو طرح الگوی آسمان و آفتاب 90 میلیارد تومان در استان لرستان سرمایه گذاری خواهد کرد که طرح آسمان برای مشاغل روستایی در راستای توانمندسازی آن ها اجرا می شود.

استاندار لرستان ادامه داد: به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیشنهاد داده شده است که در یک صنعت بزرگ استان از کف 300 میلیارد تومان تا سقف 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

 وی با بیان این موضوع که این ستاد به طرح های شرکت های دانش بنیاد استان 20 میلیارد تومان اختصاص داده است، گفت: در تفاهم نامه عقد شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزار و 100 وام قرض الحسنه به مبلغ پنج میلیون تومان به مشاغل خرد و خانگی پرداخت می شود بطوریکه در این تفاهم نامه 100 میلیارد تومان به کارهای عمرانی در حوزه راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، تجهیز یکی از هنرستان ها، احداث 110 خانه عالم و مسجد در روستاها و حاشیه شهرها اختصاص یافته است.

بازوند افزود: انجام اقدامات حمایتی برای بخش تخت چان پلدختر، کمک به ساخت هزار مسکن برای محرومین هر یک به مبلغ سه میلیون تومان، کمک به تجهیز مرکز ناباروری استان به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان، کمک جهیزیه برای هزار و 100 نفر و احداث گاوداری 2 هزار راسی در شهرستان نورآباد با اعتبار 40 میلیارد تومان از دیگر دستاوردهای سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان لرستان و تفاهم نامه عقد شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.