امیرثقلینی روزدوشنبه درگفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود: با بررسی و گشت زنی ها مستمریگان امداد منابع طبیعی ازتصرف اراضی ملی و اقدام به ساخت وسازهای غیرمجاز توسط افراد سود جوجلوگیری می شود.
وی ازکلاهبرداری دراراضی ملی شهرستان بروجرد خبرداد واظهارکرد: برخی ازسودجویان اقدام به خرید و فروش اراضی ملی می کنند که این کار تخلف محسوب می شود.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجرد اضافه کرد: ازهمه شهروندان تقاضا داریم قبل ازانجام هرگونه معامله دراراضی خارج از شهراز اداره منابع طبیعی بروجرد استعلام بگیرند.
ثقلینی ادامه داد: استعلام قبل از معاملات اراضی سبب می شود تا افراد که قصد کلاهبرداری دارند موفق به فروش اراضی ملی ومنابع طبیعی نشوند.
وی با بیان اینکه تا کنون حریق عمده ای در اراضی و منابع طبیعی بروجرد رخ نداده است بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون چند مورد حریق در وسعت کم دراراضی ملی بروجرد رخ داده که با همکاری دستگاه های متولی به سرعت خاموش شدند.
شهرستان بروجرد با یک هزار و 606 کیلومترمربع وسعت وبیش از 350 هزارتن جمعیت در شمال لرستان واقع شده و دارای ‎ 90هزار هکتاراراضی ملی و 68هزارهکتار اراضی کشاورزی و باغی است.
7190/7273خبرنگار:علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.