فرماندار شهرستان چگنی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان نسبت به پیگیری شهرک‌فرآوری سنگ در شهرستان اقدام و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نسبت به پیگیری ایجاد ناحیه صنعتی اقدامات لازم را انجام و نتیجه را در جلسه بعدی اطلاع دهد

به گزارش خبرنگار ایلنا در لرستان، قدرت‌الله ترابی‌نژاد در جلسه مشترک کارگروه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چگنی با بیا اینکه طبق سند اشتغال امسال ایجاد ۱۰۶۹ نفر شغل در شهرستان مقرر شده، گفت: تا ۱۵ روز آینده تمامی ادارات مستقر در شهرستان آمار اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند.

فرماندار گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال این جلسه هر ۱۵ روز یک بار تشکیل شود و ادارات گزارش کاملی از پیگیری های شان در تخصیص و دریافت اعتبارات ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: جهاد کشاورزی استان هر چه سریع‌تر پروژه آبرسانی میشاخور را تعیین تکلیف کند.

وی همچنین خواهان برطرف کردن مشکل افت فشار برق بخش شاهیوند و رفع مشکل برق پروژه میشاخور از طرف شرکت توزیع برق استان شد.

ترابی‌نژاد با انتقاد از اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان درباره عقب بودن پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از برنامه تدوین شده اقتصاد مقاومتی در شهرستان، خواهان استقرار هرچه سریع‌تر این اداره به صورت مستقل در شهرستان چگنی شد.

وی همچنین تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به پیگیری شهرک‌فرآوری سنگ در شهرستان اقدام و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز نسبت به پیگیری ایجاد ناحیه صنعتی اقدامات لازم را انجام و نتیجه را در جلسه بعدی اطلاع دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.