معاون اداره‌کل ارشاد لرستان گفت: دفاتر نمایندگی نشریات‌سراسری استان ملزم شده‌اند از درج آگهی‌های دولتی در ویژه‌نامه‌های استانی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، شیرزاد بسطامی با اشاره به بند ١٦ ماده ٦ دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی‌های دولتی گفت: بنا بر این بند از دستورالعمل، دفاتر نمایندگی نشریات سراسری استان ملزم شده‌اند از درج آگهی‌های دولتی در ویژه‌نامه‌های استانی خودداری کنند.

وی افزود: این آگهی‌ها شامل فراخوان مناقصه و مزایده نیز می‌شود و در صورت عدم رعایت دستورالعمل، موارد تخلف به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت اعلام و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، همچنین با اشاره به بند سوم آیین‌نامه‌ی تمرکز، توزیع و نشر آگهی‌های دولتی، ابراز داشت: این آگهی‌ها به نشریات محلی تعلق می‌گیرد که همواره دارای ٨ صفحه یا بیشتر بوده و حداقل شش ماه به‌طور منظم و مطابق با دوره‌ی انتشار و گستره‌ی توزیع مصوب خود منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته باشند و روزنامه‌های سراسری دارای نمایندگی در استان نیز جهت برخورداری از این آگهی‌ها می‌بایست یک‌صد نسخه از آن نشریه را لزوماً از طریق دکه‌های مطبوعاتی استان توزیع نموده و یک نسخه را به این اداره کل تحویل دهند.

بسطامی در پایان خطاب به برخی نشریات محلی استان لرستان که به صورت نامنظم چاپ و توزیع می‌شوند، گفت: در صورت تداوم این موضوع و عدم چاپ به مدت شش ماه، نشریات مشمول اجرای ماده‌ی ١٦ خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.