فرماندار دلفان گفت: 47 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در سال جاری در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، جعفر طولابی با بیان اینکه از این تعداد 36 طرح عمرانی، 10 طرح اقتصادی و یک طرح فرهنگی است، از وضعیت پروژه‌های بهداشت و درمان، مسکن مهر ابراز نگرانی کرد و خواستار ارائه موانع و مشکلات طرح های اقتصاد مقاومتی توسط مدیران ادارات مربوطه به فرمانداری جهت پیگیری و مکاتبه برای حل مشکلات آن شد.

وی افزود: بر اساس تعهد اداره کل مسکن استان طرح مسکن مهر نورآباد می بایست تا پایان تیر ماه به اتمام می‌رسید اما هنوز طرح به پایان نرسیده است.

فرماندار دلفان با بیان اینکه تعهد مسکن مهر متاسفانه تحقق نیافته است، افزود: در جلسه برنامه ریزی استانی مسئولان مربوطه بایستی پاسخگو باشند.

فرماندار دلفان اضافه کرد: پروژه‌های بهداشت و درمان نیز تنها 5 درصد پیشرفت داریم که انتظار ما با توجه به ضرورت بیش از این درصد اعلام شده است.

طولابی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست با نظارت و پیگیری مستمر تمام توان خود را برای تکمیل طرح‌های اقتصاد مقاومتی بکار بگیرند و در صورات وجود موانع و مشکلات مراتب را اعلام کنند تا برای حل مشکلات آن مکاتبه و پیگیری لازم انجام  شود تا طرح ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.