به گزارش خبرنگار ایرنا٬ حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر به وضع تحریم های مجدد توسط آمریکا اشاره کرد و اظهار کرد: هدف دشمنان براندازی نظام ٬ تضعیف یا مهار قدرت ایران در منطقه است اما به لطف خدا هرگز این اهداف محقق نخواهد شد.
وی افزود: آنها قصد منزوی کردن ایران را داشتند اما طرح های راهبردی ایران در جهت حفظ ثبات کشور و منطقه ، موجب ناکامی کشورهای زیر پرچم آمریکا به کارگردانی اسرائیل و کشورهای عقب افتاده حاشیه خلیج فارس را فراهم آورد.
حجت الاسلام متقی نیا یکی دیگر از اهداف دشمنان را شعله ور نمودن آتش اختلافات قومی و مذهبی در منطقه عنوان کرد و گفت: به لطف تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و عملکرد به موقع مسئولان٬ این نقشه شوم نیز با شکست مواجه شده است.
وی تنها راه مبارزه با تحریم های مجدد آمریکا را اعلام مواضع محکم و مستدل در این خصوص عنوان کرد و گفت: همه اینها در کنار اتحاد و پیوند عمیق مردمی٬ مهمترین عوامل در جهت بی اثر کردن تحریم ها خواهند بود.

** جابجایی مدیران نباید در ارائه خدمت به مردم خللی ایجاد کند
امام جمعه موقت خرم آباد به روزهای پایانی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در فرصت باقی مانده تا تشکیل دولت دوازدهم نهایت تلاش خود را انجام دهند و با انگیزه مضاعف به مردم استان خدمت رسانی کنند.
وی خطرنشان کرد: جابجایی های احتمالی در سطوح مختلف مدیریتی نباید در ارائه خدمت به مردم قدرشناس استان لرستان خللی وارد کند.

**مدیران همواره پیام شهدا را به یاد داشته باشند
حجت الاسلام متقی نیا به تشییع پیکر شهدای گمنام در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: تشییع این شهدای گرانقدر موجب وزیدن نسیم معنویت در استان شد.
وی در این رابطه خطاب به مدیران استان گفت: هرگز پیام شهدا را که همان حراست ازاصول انقلاب و خدمت رسانی صادقانه به مردم است فراموش نکنید و همیشه به یاد داشته باشید که از طرف همین مردم در جایگاه های مدیریتی قرار گرفته اید.

**گروهک منافقین در کشور های اروپایی به گدایی افتاده اند
امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه سخنان خود به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: مرصاد نقطه طلایی پیروزی لشکر اسلام بر کفر و نفاق بود.
وی افزود: پایان این عملیات٬ شروع جاسوسی و گدایی این افراد در کشورهای اروپایی بود.

**نماز جمعه پایگاه معنویت یک شهر است
حجت الاسلام قاسم متقی نیا با یادآوری سالگرد اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب گفت: نماز جمعه دارای اهمیتی والا و عالی از بعد سیاسی و عبادی است
وی نماز جمعه را پایگاه معنویت٬ مقاومت و هدایت آحاد ملت عنوان کرد و گفت: هدف از برپایی نماز جمعه تبیین مسایل مختلف روز است و در یک جمله می توان آن را قبل فرهنگی یک شهر دانست.
/6060/7264
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.