ه گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد یکی از یادگارهای با ارزش امام خمینی (ره) و از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد، افزود: سفر رئیس کمیته امداد به استان جهش مناسبی در زمینه اشتغال خواهد داد که از جمله می توان در شهرستان خرم آباد به ظرفیت هایی برای واگذاری به کمیته امداد جهت راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی اشاره کرد.
وی فرصت سوزی را مانع از حرکت و مسیر توسعه استان دانست و اظهار کرد: در راستای توسعه استان باید نقاط مثبت و ظرفیت ها را معرفی کرد در حالیکه برخی تصور می کنند با سیاه نمایی توسعه و پیشرفت حاصل می شود.
به گفته استاندار لرستان با توجه به ظرفیت های ایجاد شده کشت گلخانه ای در استان می توان در جهت اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کرد و همچنین در جهت کشت گیاهان دارویی امکان تامین زمین مورد نیاز برای مددجویان وجود دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار با بیان اینکه برای حل مشکل فقر، مشارکت مردم لازم و ضروری است گفت:سال گذشته 110 میلیارد ریال در طرح اکرام در لرستان جمع آوری شد.
پرویز فتاح افزود: همچنین در استان لرستان سال گذشته ، چهار هراز و 500 فقره وام در جهت ایجاد اشتغال ممدجویان پرداخت شده است.
وی گفت:بدون تردید هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی و خوداتکایی افراد تحت پوشش است که حمایت ها و اقدامات در این راستا صورت می گیرد.
وی با اشاره به همکاری خوب دولت و کمیته امداد اظهار کرد: در لرستان به هر نقطه ای از استان سفر کردیم شاهد گازرسانی ،برق رسانی و تعریض جاده های 2 بانده بودیم که نشانگر توجه دولت به بخش های محروم استان است.
1920/7274/6060/ 3210
خبرنگاران: محمد یاراحمدی، مهری دریکوند، مریم نریمانی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.