به گزارش ایرنا، پرویز فتاح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: بیش از 50 درصد خروج های صورت گرفته از چرخه حمایت کمیته امداد ناشی از توانمندساازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بوده است که باید با توانمندسازی و ایجاد اشتغال زمینه خروج و کاهش افراد تحت پوشش را فراهم کرد.
به گفته وی با توجه به بالابودن تعداد افراد تحت پوشش باید توانمندسازی آنها با اولویت مورد توجه قرار گیرد و با خارج شدن بخشی از آنها افراد نیازمند دیگری را جایگزین کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین گفت: در استان لرستان نیز با توجه به بالابودن جمعت تحت پوشش باید برنامه های توانمندسازی و اشتغال در افراد تحت حمایت کمیته امداد با جدیت دنبال شود.
فتاح با اشاره به اینکه مهمترین مامویت کمیته امداد ایجاد اشتغال است ، گفت: باید زمینه ای را فراهم کرد تا افراد بدون نیاز به کمک و مستمری روی پای خود بایستند و به عزت انسانی و خوداتکایی برسند.
وی با اشاره به تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تیز گفت: این صندوق با مجوز بانک مرکزی سال گذشته تاسیس شد و علی رغم اراده بانک مرکزی مبنی بر محدود کردن صندوق ها اما در مورد این دولت و بانک مرکزی همراهی کردند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با دعوت از مردم نیکوکار لرستان برای سپرده گذاری در این صندوق گفت: ما قول می دهیم در توزیع و پرداخت این سپرده ها امانت دار خوبی باشیم.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.