به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه مسئله محیط زیست یک موضوع جهانی است و هرگونه تغییرات اعم از مثبت و یا منفی تاثیر مستقیم در زندگی جوامع بشری دارد، به روند تخریب و زوال جنگل های زاگرس اشاره نمود و آن را نمونه ای از تغییرات محیط زیستی دانست که زندگی زاگرس نشینان را با مخاطره مواجهه نموده است.
فتحی بیرانوند بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در حفظ و حراست از محیط زیست تاکید کرد و عنوان نمود که صیانت از این نعمت خدادادی با امکانات محدود سازمان به طور صددرصد امکان پذیر نیست و تلاش همه دوست داران محیط زیست بالاخص انجمن های مردم نهادی که در این عرصه فعالیت می کنند را می طلبد.
فتحی بیرانوند در راستای پاسخگویی به دغدغه های تشکل های مردم نهاد در خصوص منطقه اشترانکوه بیان داشت که ملاک ما برای حفاظت کامل از منطقه طرح مدیریت منطقه اشترانکوه مصوب شورای توسعه و برنامه ریزی استان است و براساس همین طرح هرگونه جاده کشی در این منطقه به طرف دریاچه گهر کاملا منتفی است.

وی در پایان ضمن تشکر از همه تشکل های مردم نهاد به خاطر همراهی و همکاری با محیط زیست در امر حفاظت و صیانت از این موهبت الهی آمادگی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را جهت حضور مستمر در این نشست ها اعلام نمود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702493
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.