به گزارش خبرآنلاین لرستان،بختیار رازانی اظهار داشت: نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بانکهای استان، با حضور استاندار لرستان، معاون اقتصادی وتوسعه منابع استاندار برگزار شود.
بازوند استاندار لرستان در نشست مدیران روابط عمومی، ضمن تاکید بر اینکه نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی استان، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری است افزود: پیشرفت و توسعه در تمام امور جامعه نیازمند تغییر در روحیه افراد جامعه است .
معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه اظهار داشت: :مدیران دستگاهها بایستی اختیار و ابزار کافی را در اختیار مدیران روابط عمومی قرار دهند و حضور مدیران روابط عمومی در کنار مدیران در جلسات اقتصادی الزامی است.
مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری در نشست مدیران روابط عمومی استان نیز گفت: با همکاری مراجع ذیربط تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها مورد مطالعه و بازنگری جدی قرار می گیرد.
مسعود بهرام نژاد با اشاره به اینکه مدیران کل دستگاهها و نظام روابط عمومی ادارات باید برای پاسخگویی و اقناع افکار عمومی ورود جدی داشته باشند، افزود: ورود به موقع مدیران کل دستگاهها و نظام روابط عمومی ادارات به پاسخگویی و اقناع افکار عمومی یک ضرورت است.
وی اظهار داشت: با همکاری مراجع ذیربط تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها مورد مطالعه و بازنگری جدی قرار می گیرد و انتخابات اعضای هیئت رییسه روابط عمومی دستگاهها تا دو هفته آینده برگزار می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 702489
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.