به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار مویدی افزود:شهادت می دهیم: وزیر کشور عنایت خاصی به بحث توسعه لرستان مبذول داشتند که ان شالله به همت پیگیری های استاندار در آینده شاهد جهش عظیمی در توسعه استان خواهیم بود.
وی گفت: مبارزه با اعتیاد با رویکرد اجتماعی محور عمده تلاش ستاد است که متاسفانه میانگین اعتیاد در استان نسبت به میانگین کشوری با افزایش اعتیاد مواجه بوده است.

قائم مقام ستادمبارزه با مواد مخدر کشور فرمانداران،بخشداران و سایر دستگاه های اجرایی ذی ربط را موظف به شرکت در مبارزه با اعتیاد عنوان کرد و افزود: 1/2درصد کودکان معتاد در کشور وجود دارد که در استان لرستان خوشبختانه کمتر از یک درصد است.
وی همچنین خبرداد:میانگین اعتیاد در قشر دانشجویان کشوری5 /6 است که در استان لرستان 6/ 2 می باشد.

سردار مویدی تاکید کرد: نگرش نسبت به مبارزه با مواد مخدر باد تغییر کند و فقط محرکهای بازدارنده قانونی کارساز نبوده بلکه باید تمایل سمن ها و انجمن های مردم نهاد را به مشارکت در برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر را افزایش دهیم.

وی تکمیل کرد:در همه نقاط جهان نیز موثر ترین راه مبارزه با مواد مخدر استفاده از پتانسیل های مردمی ست.
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار جهت برگزاری کارگاه های آموزشی تحت عنوان طرح کاج طی سال گذشته خبر داد .

سردارمویدی اختصاص 300 میلیون تومان در بحث پیشگیری از اعتیاد در روستاههاحمایت از ده سمن فعال در عرصه پیگیری مبارزه با اعتیاد در فضای مجازیآموزش علما روحانیون و طلاب در بحث پیشگیری از اعتیاد انتخاب مروجان بهداشت و سلامت را از دیگر دستاوردهای موثرستاد عنوان کرد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700905
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.