یحیی عیدی بیرانوند صبح امروز در مراسم افتتاح پل‌های هاشم‌زاده که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: با همکاری مدیریت ارشد استان اقدامات عمرانی خوبی در سطح استان شکل‌گرفته است، اقداماتی که قطعاً در تاریخی این استان ماندگار می‌ماند.

وی افزود: خوشبختانه سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد به دو برابر افزایش داده‌ شده است، در طول 92 سال عمر شهرداری مجموعه 110 هکتار فضای سبز مبله شهر داشتیم که تاکنون 128 هکتار به سرانه فضای سبز اضافه‌شده و این افزایش سرانه همچنان ادامه دارد.

شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: پایانه برون‌استانی ظرف 10 تا 20 روز آینده افتتاح می‌شود و تاکنون حدود 6 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: تاکنون سه مسجد در پارک‌های سطح شهر ساخته‌شده است، ساخت ورزشگاه نیز در دستور کار بوده و در راستای پیاده‌روسازی در کشور رتبه نخست را کسب کرده‌ایم که مورد تقدیر وزیر قرار گرفت.

عیدی بیرانوند تصریح کرد: تخریب‌های زیادی درزمینهٔ توانمند کردن مناطقی که مشکل‌دارند انجام شد به‌طوری‌که تنها 72 ملک خریداری و تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: پل‌های نیمه‌کاره‌ای که بیش از 10 الی 15 سال رهاشده بودند تکمیل شدند و در حال حاضر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

شهردار خرم‌آباد گفت: شش پل موقت در شهر خرم‌آباد وجود داشت که مشکل اساسی برای حوزه مدیریت شهری در زمان بارندگی ایجاد می‌کرد و از طرفی اگر جمع‌آوری می‌شدند گره ترافیکی ایجاد می‌شد که در جایگاه یکی از این پل‌های موقت پل‌های هاشم‌زاده احداث شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700410
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.