حمدرضا ملکشاهی راد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته در مورد آخرین وضعیت مشکل سپرده گذاران آرمان، اظهار داشت: روز گذشته جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت موسسات اعتباری با حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و در خلال این جلسه در گفتگویی با سیف رئیس کل و حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی خواستار حل ویژه مشکل سپرده گذاران موسسه آرمان شدم.
وی افزود: پیرو آن، امروز جلسه ای در بانک مرکزی از ساعت ۲ بعداظهر با حضور حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، "همایون یوسفی" نماینده اهواز و "الهیار ملکشاهی" نماینده کوهدشت و رومشکان برای حل مشکل سپرده گذاران آرمان برگزار گردید.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی بیان داشت: در این جلسه که دوساعت بطول انجامید ما نمایندگان نگرانی مردم را به اطلاع مدیر نظارتی بانک مرکزی رساندیم و خواستار شفاف سازی بانک مرکزی برای مشکل بوجود آمده برای سپرده گذاران موسسه آرمان شدیم و بر تسریع در پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه و رفع نگرانی آنها تاکید کردیم.
معاوت نظارت بانک مرکزی ضمن ارائه گزارشی، اقدامات و برنامه های این بانک در راستای رفع مشکلات پیش آمده برای سپرده گذاران موسسه آرمان (وحدت) و نحوه پرداخت وجوه سپرده گذاران را تبیین کرد.
فرشاد حیدری گفت: در هفته آینده توافق نامه ای بین سهامداران موسسه آرمان (وحدت) و یکی از بانکهای معتبر به امضاء طرفین خواهد رسید و به دنبال آن سپرده گذاران موسسه آرمان (وحدت) حساب جدیدی در بانک مذکور باز خواهند کرد و این بانک متولی پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه آرمان خواهد شد.
وی افزود: نحوه پرداخت و جزئیات آن متعاقباً از سوی بانک مرکزی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700288
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.