به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم آباد اظهار کرد: آخرین آمارهای مربوط به اشتغال ، نشان می دهد که در این استان تلاش ویژه ای برای کاهش بیکاری صورت گرفته است.
به گفته وی در سال 96 باید بتوان روند سرمایه گذاری در استان لرستان چه بصورت سرمایه گذاری های داخلی و جذب سرمایه گذاری های خارجی را مورد توجه قرار داد تا بتوان در رونق تولید و اشتغال در استان گام موثری برداشت.
وزیر کشور یادآور شد: سفر امروز وی به لرستان در ادامه سفرهای استانی و پیگیری طرح ها و برنامه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.
سفر وزیر کشور به لرستان یکروزه است و در این سفر علاوه بر افتتاح بزرگترین کشت گلخانه ای ، چندین طرح عمرانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
افتتاح فاز اول گلخانه دیناروند، افتتاح پل های هاشم زاده و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه هایی است که در جریان سفر یک روزه وزیر کشور به لرستان قرار دارد.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
1920/6060
حبرنگار:محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.