به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست طاهر موهبتی معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از تلاش های حوزه سلامت در دولت یازدهم به برنامه ی عملیاتی شکل گرفته از سوی وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه های حوزه های مختلف هر دانشگاه را در قالب برنامه عملیاتی زمینه یکپارچگی، وحدت و پیشبرد بهتر اهداف مورد نظر دانشگاهها می شود.
معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت تاکید کرد: نشست های ارزیابی عملکرد موجب رشد و تعالی دانشگاه ها در مسیر خدمات رسانی بهتر خواهد بود.
در ادامه علی عادل عابدی نژاد معاون مدیرکل برنامه ریزی معاونت برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس، گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در برنامه خود اظهاری در سال گذشته و سه ماهه اول سالجاری را ارائه داد.
در ابتدای این نشست دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن خیر مقدم به معاون وزیر و هیأت همراه، برگزاری این چنین نشست های بررسی عملکرد را مثبت قلمداد کرده و ابراز امیدواری کرد با برگزاری این قبیل نشست ها و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت، دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مسیر نیل به اهداف والای خود که همانا تأمین و ارتقا سلامت آحاد مردم جامعه است، قرار گیرد.
دکتر ساکی همچنین گزارشی از مهم ترین دستاوردهای دانشگاه لرستان به ویژه در حوزه زیرساختی، درمانی، خیرین سلامت و موانع و مشکلات موجود را ارائه کرد.
در ادامه معاونین و اعضای رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان مسایل و مشکلات خود در مسیر اجرای برنامه عملیاتی بیان کردند.
لازم به ذکر است: در حاشیه نشست امروز، نمایندگان معاونت های وزارت بهداشت به پایش میدانی معاونت ها و مراکز دانشگاه های علوم پزشکی لرستان پرداختند.
گفتنی است: این نشست در دو قسمت صبح و عصر برگزار شد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699795
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.