به گزارش ایرنا حسین مهری روز چهارشنبه در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه توسعه فروشگاه های مجازی در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار گرفته است، اظهار کرد: در طرح سیماک (سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) به دنبال اتصال هویت فرد ، مکان و پول هستیم چرا که این امر یکی از راهکارهای مهم مبارزه با فساد است.
وی ادامه داد: افرادی که در دفاتر ICT فعالیت می کنند باید بتوانند جاذبه های هر منطقه را معرفی کرده و در صدد هستیم تا دوره های آموزشی ویژه ای را به منظور ارتقای بهره وری برای مسئولین این دفاتر برگزار کنیم.
به گفته وی این دفاتر باید با سازمان میراث فرهنگی در تعامل و ارتباط باشند تا اطلاعات پالایش شده این سازمان از طریق دفاتر منتشر و منعکس شود.
مهری ادامه داد: راهکارهای موثری به ویژه تعامل با بخش خصوصی برای تحقق این مهم پیش بینی شده است.
استاندار لرستان نیز بیان کرد: وسعت کار و خدمات پست می تواند منشا مرتفع شدن بسیاری از موانع توسعه و در واقع تسهیل کننده پیشرفت باشد.
هوشنگ بازوند با بیان اینکه امروزه فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی در معرفی پتانسیلهای هر منطقه ای دارد افزود: پست می تواند کمک شایانی به بحث گردشگری در استان لرستان کند.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.