به گزارش ایرنا، علیرضا ملکشاهی روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی امور سالمندان شهرستان پلدختر اظهارکرد: با توجه به تاکید دین اسلام در تکریم سالمندان ارتقا سلامت این قشر که جز اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، بنیان خانواده ها را بهبود می بخشد.
وی افزود: خواسته های سالمندان نه تنها از نظر بحث اقتصادی است، بلکه باید تمام نیازهای عاطفه آنها نیز شناسایی شود و در رفع آنها تلاش کرد و توجه به نیاز این قشر آسیب پذیر وظیفه ای اخلاقی است.
رییس اداره بهزیستی پلدختر نیز در این جلسه داشتن اطلاع از وضعیت سالمندان در راستای بهبود کیفیت زندگی این قشر را ضروری دانست و گفت: مقررشد تشکیل بانک اطلاعاتی از طریق دستگاه ها و اداره های مرتبط پیگیری شود و تاکید شده ادارات مربوطه نهایت همکاری و مساعدت لازم را در این رابطه با دبیر خانه داشته باشند.
برزو الیاس زاده اظهار کرد:شهرداری های پلدختر و معمولان هر کدام یکی از بوستان های مناسب سطح شهرخود را جهت گذراندن اوقات فراغت سالمندان معرفی کنند و سالمندانی نیز که تحت هیچ نوع بیمه ای نیستند شناسایی و به بیمه سلامت معرفی شوند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.