به گزارش ایرنا، لیلا سلاح ورزی روز سه شنبه در دومین جلسه کمیته حجاب و عفاف استان که در محل معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد ، اظهارکرد: حفظ اساس خانواده یکی از دغدغه های اصلی در جامعه امروزی به شمار می رود که باید با ارائه برنامه های فرهنگی در قالب ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین اقشار مختلف جامعه به تحکیم خانواده کمک کرد.
به گفته وی باید بتوان با همکاری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی مختلف مرتبط با برگزاری این همایش، پیام و اثرگذاری قابل توجهی به این برنامه فرهنگی داد تا بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتر و ماندگاری این گردهمایی عمومی باشیم.
سلاح ورزی همچنین گفت: پیام ها و شعارهایی با موضوعات مرتبط با حجاب و عفاف در کمیته مربوطه پیشنهاد و مورد بررسی قرار می گیرد تا بتوان با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف که در عین حال اثرگذار و فارغ از شعارهای تکراری و کلیشه ای باشند در معابر عمومی شهر اعم از پارک ها و اتوبوس ها اطلاع رسانی شوند.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان افزود: برنامه های دیگری از جمله سخنرانی ائمه جماعات ادارات مختلف با موضوع حجاب و عفاف و اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه مرکز استان و سایر شهرستان های لرستان به موضوع حجاب و عفاف برای هفته حجاب و عفاف در نظرگرفته شده است.
سلاح ورزی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با حجاب و عفاف در مناطق روستایی و حاشیه نشین نیز گفت: تاکنون در مناطق روستایی و حاشیه نشین استان برنامه های فرهنگی موثری در خصوص موضوع حجاب و عفاف صورت نگرفته که این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
17 تا 23 تیرماه به عنوان هفته بزرگداشت حجاب و عفاف نام گذاری شده است.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.