به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ازنا در یک کار بسیار دقیق و اطلاعاتی موفق شدند یکی از خطرناک ترین باندهای ورود مواد مخدر به استان را شناسایی کنند.
وی با بیان اینکه اقدامات دستگیری و کسب اطلاعات این باند از یک ماه پیش آغاز شده بود، بیان کرد: این باند زمانی که قصد عبور محموله از یکی از استان های جنوبی به سمت یکی از استان های غربی را داشت در هنگام ورود به لرستان مورد تعقیب قرار گرفته و بدون توجه به ایست مامورین انتظامی استان به مسیر خود ادامه داده بودند که پس از یک ساعت تعقیب و گریز اعضای باند دستگیر شدند.
سردار قنبری با اشاره به اینکه یک خودرو همراه و دیگری خودرو خارجی مخصوص حمل مواد بوده از این باند توقیف شد، گفت: 325 کیلوگرم تریاک در این عملیات از این باند کشف شد.

**کشف یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سالجار در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 600کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: پاکسازی نقاط الوده یکی از مطالبات مردم است که در این زمینه بیش از 200مورد پاکسازی نقاط الوده در سه ماهه نخست امسال در شهرهای استان صورت گرفته است.
قنبری با بیان اینکه 90عملیات در محورهای ارتباطی استان برای ناامن کردن مسیر برای قاچاقچیان انجام شده است گفت: 286 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در چهار عملیات برون استانی با همکاری استان های دیگر صورت گرفته است.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.