به گزارش خبرآنلاین لرستان، ریاست این جلسه بر عهده استاندار بود و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان و مدیر شعب بانک سپه استان نیز در این نشست حضور داشتند.
در این جلسه استاندار لرستان در خصوص عدم همکاری لازم مدیر شعب بانک سپه در استان تصریح کرد:بارها گفته ایم و باز هم می گوییم مدیریت شعب بانک سپه، خوش برخورد است. خوب می خندد اما مشکلی از موانع تولید در استان رفع نمی کند!
در ادامه معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود:به دلیل ضرورت بهداشت محیط و ممانعت از شیوع بیماری های طیور، ضوابط سختی بر مراکز پرورش شتر مرغ حاکم است.
مهندس مسعود رضا هم چنین از ثبت نام 52 واحد و طرح صنعتی در سامانه بهین یاب خبر دادکه تاکنون 14 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات تایید شده است.
وی خاطر نشان کرد:سامانه بهین یاب جهت ثبت نام متقاضیان واحدهای تولیدی و طرح هایی با شرایط پیشرفت فیزیکی بالای60 درصد باز شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز بیان داشت:گوشت شتر مرغ سالم ترین نمونه گوشت قرمز است و لرستان دارای 11 واحد پرورش شترمرغ دارای پروانه بهره برداری با ظرفیت 9 هزار و 670 قطعه گوشتی و 470 قطعه مولد است.
اکنون 6 واحد پرورش شترمرغ در استان فعال است و 5 واحد دیگر تعطیل شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 689970
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.