به گزارش خبرآنلاین لرستان،نشست هم اندیشی مسئولان ورزش استان با حضور شهرداران کوهدشت،گراب،درب گنبد در دفتر مدیریت دستگاه ورزش و جوانان برگزارشد .
در این نشست علی یاور عزیزپور با بیان این مطلب که ارتباط بین شهرداری ها با دستگاه ورزش و جوانان هرکجا اتفاق افتاده ، نتایج خوبی در برداشته ؛ گفت:رویکردی که معمولا در دنیا مرسوم است، این است که شهرداری ها متصدی انجام برنامه های ورزش همگانی هستند و این موضوع درکشور ما و لرستان نیزدر حال انجام است .
وی افزود: در لرستان رویکرد ورزش شهرداری بیشتر در حوزه همگانی است ، در حالیکه با توجه به منابع مالی و اعتبارات، شهرداری ها توانایی دارند در ورزش قهرمانی نیز ورود کرده و فعالیت کند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر این موضوع که در دنیا مسئول ورزش شهرداری ها هستند ؛ خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری شهرداری ها در ورزش باید به سمت و سوی فعالیت برای ورزش شهروندی باشد ، بنابراین توجه به ورزش می تواند به عنوان یکی از فاکتورهای ورزش شهروندی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه و خانواده ها داشته باشد.
درادامه این نشست ، مدیر کل با بیان اینکه تعامل شهرداری ها در فراهم کردن زیر ساختهای ورزشی می تواند کمک حال ورزش استان باشد گفت: از شهرداران خصوصا شهرستان کوهدشت انتظار داریم که درراستای پروژه های ورزشی این شهرستان کمک بیشتری کنند.
در پایان شهرداریها با اداره کل ورزش و جوانان به تعامل رسیدند و با بستن قراداد تفاهم نامه مقررشد که شهرداریها همکاری لازم را با نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و نیز اداره ورزش و جوانان شهرستانها پیرامون سیر مراحل قانونی صدور پروانه و پایان کار از طریق شهرداری و نیز سایر ارگانهای ذیربط از قبیل سازمان نظام مهندسی و ...به عمل آورند.
لازم به ذکر می باشد که اداره کل ورزش و جوانان نیز نسبت به اعلام مبالغ تعیین شده به اداره کل اموراقتصادی ودارایی جهت صدور اسناد، اوراق مالی به نام شهرداری ها اقدام کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 689447
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.