به گزارش ایرنا هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان در سالن جلسات استانداری لرستان گفت: از 11واحد پرورشی پنج واحد در سال 89 تعطیل شده و مابقی بین 650 تا 700تن گوشت تولید می کنند.
وی افزود: در این جلسه مشکلات این واحدهای تولیدی در رابطه با بانک ها مطرح و قرار شد سازمان جهاد کشاورزی پرونده این واحدها را بررسی و درصورت نیاز تسهیلات دریافت کنند.
بازوند همچنین در خصوص مشکل بناهای تاریخی واگذار شده به بخش خصوصی گفت: سال گذشته 6 بنای تاریخی واگذار شده ولی روند واگذاری به نحوی است که نتوانسته اند به بهره برداری برسند که قرار شد کمیته ای از نماینده سازمان میراث فرهنگی و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پی گیری و تعیین و تکلیف کنند.
وی بیان کرد: اختلاف بین بانک ها و سرمایه گذاران و همچنین اختلاف چند سرمایه گذار با شهرداری ها در این جلسه ستاد تسهیل مطرح و برای تعیین و تکلیف آن مورد بررسی قرار گرفتند.
استاندار لرستان گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته 2جلسه در هفته تشکیل می شد که بنا داریم در سال تولید و اشتغال به سه جلسه در هفته افزایش دهیم.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.