به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود در مصلی نمازجمعه این شهر افزود: بعد از تشکیل دولت غاصب اسرائیل با حمایت آمریکا شاهد رویکرد اتحاد میان 22 کشور عربی اسلامی در مخالف با تشکیل این دولت بودیم.
وی بیان داشت: بعد از جنگ 6 روزه کشورهای عربی با اسرائیل و شکست این کشورها رویکرد مخالفت با تشکیل دولت اسرائیل به تکروی برخی کشورها و سازش با رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
وی با بیان اینکه رویکرد سازش تا به امروز در منطقه ادامه داشته است، افزود: امروزه اسرائیل تهدیدی برای کشورهای عربی محسوب نمی شود بلکه این کشورها ایران را تهدید برای خود قلمداد می کنند و براساس این رویکرد کشور عربستان پیشنهاد هم پیمانی با اسرائیل را مطرح می کند.
حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه کشورهای عربی با حمایت آمریکا در صدد تشکیل ناتوی عربی هستنند، افزود: حمله موشکی ایران به مقر تروریست های داعش اقدامی پیشگیرانه در مقابل تشکیل ناتوی عربی بود.
وی اظهار داشت: امروز کشور ایران این توانمندی را دارد که از هر نقطه از داخل کشور مواضع دشمنان در خارج از مرزها را هدف قرار دهد که این مهم نشان از اوج اقتدار و توانمندی موشکی کشورمان است.
امام جمعه دورود با تاکید بر لزوم وحدت مسئولان و مردم گفت: اگر چنانچه تا دیروز مطالبی از سوی برخی مسئولان به دلیل اختلاف سلیقه مطرح می شد و انرژی مردم و مسئولان را می گرفت باید به وحدت و همدلی تبدیل شود.
وی افزود:همه باید در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش کنند و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری ** انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.