به گزارش خبرنگارایرنا حمیدرضا بوالحسنی روز پنجشنبه در دیدارکارکنان دادگستری بروجرد با امام جمعه این شهرکه به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزارشد افزود: متاسفانه پرونده های ورودی به دادگستری بروجرد نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است.
وی اظهارکرد: بی تدبیری در واگذاری تعاونی های مسکن مهربه افراد فاقد صلاحیت وتخصص وهمچنین تعطیلی برخی کارخانجات و واحدها تولیدی وصنعتی شهرستان بروجرد منجربه افزایش پرونده های ورودی به دادگستری شده و نارضایتی شهروندان را نیزبه دنبال داشته است.
رئیس دادگستری شهرستان بروجرد اضافه کرد: براساس آمارسال گذشته دربروجرد 2 هزار و 712 مورد ازدواج به ثبت رسیده که از این تعداد 792 فقره معادل یک چهارم آن به طلاق منجر شده است.
ابوالحسنی ادامه داد: یک هزارو 200 تن در زندان های بروجرد محبوس هستند که از این تعداد 990 زندانی دارای سابقه محکومیت قبلی هستند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین ورودی مجرمین به زندان بروجرد مربوط به موضوع مواد مخدرهستند یادآور شد: 50 درصد زندانیان بروجرد را مجرمان مواد مخدر، 48 درصد مربوط به سارقین و2 درصد باقی مانده زندانیان دیگرجرائم هستند.
رئیس دادگستری شهرستان بروجرد با بیان اینکه در سال 95 کشفیات نیروی انتظامی این شهرستان 94 درصد افزایش داشته است گفت:همچنین آمار سرقت نسبت به سال قبل 9 درصد کاهش داشته است.
ابوالحسنی اظهار کرد: در سال 95 مقدار 295 کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بروجرد توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده و 18 باند قاچاق مواد مخدرمتلاشی شده است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.