حجت الاسلام صادق جعفرپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: از این تعداد گفتمان دینی 650 مورد درسطح مدارس بروجرد و 10 مورد نیزدردانشگاه های این شهرستان برگزار شده است.
وی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در اول تیرماه سال 1360 به دستور حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: این گفتمان ها درمدارس با موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، بصیرت دینی، اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، انقلاب اسلامی و دردانشگاه ها با موضوعات فضای مجازی، تاثیرات ماهواره وآسیب های آن، سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد برگزاری گفتمان های دینی را از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برای جوانان خواند و بیان کرد: برگزاری گفتمان دینی در مدارس بروجرد در سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام جعفرپوراضافه کرد: گفتمان های دینی در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی، پاسخ به شبهات وسوالات دانش آموزان در مدارس برگزار می شود.
وی یادآورشد: تقویت هویت دینی فرهنگی در نسل جوان، ایجاد بینش و توانایی تحلیل رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگراهداف برگزاری گفتمان های دینی می باشند.
حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به اینکه هجمه فرهنگی دشمنان بر روی دانش آموزان و به ویژه نوجوانان متمرکز شده است، افزود: ارائه مشاوره دینی به دانش آموزان و تقویت سطح بصیرت آن ها می تواند در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان موثر باشد.
وی گفت: همچنین دریک سال گذشته برنامه های قرآنی برای بیش از10 هزار قرآن آموز در سطح 30 موسسه علوم قرآنی برگزارشده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه300 مبلغ به این شهرستان اعزام شدند اظهارکرد: همچنین دراین ایام مراسم جز خوانی قرآن در 14 موسسه علوم قرآنی برگزار شد.
52 هزاردانش آموزدربیش از 400 واحد آموزشی شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.
7273/6052 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.