سیدحمیدرضا کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش اظهار کرد: افکار عمومی جهان به ویژه ملت ایران می دانند که اقدام تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره ) که یک هفته بعد از جلسه مشترک دولت امریکا با سران یکی از دولت های مرتجع منطقه اتفاق افتاد ،بسیار معنا دار بود.
وی افزود: همچنین برعهده گرفتن مسوولیت این حادثه تروریستی از سوی گروهک تکفیری داعش بیانگر دخالت آمریکا و حامیان تروریست در این اقدام بزدلانه بود.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریسم و حامیان آنها بدانند موشک باران مواضع داعش تنها پاسخی تنبیهی ، جوابی از سوی سپاه پاسداران و گوشمالی به بانیان خونریزی های مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) و انتقام خون 18 شهید و مجروح شدن شماری از هموطنان و لبیک به مقام معظم رهبری است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در یک عملیات موشکی کاملا موفق، مواضع گروهک تروریستی تکفیری داعش در دیرالزور سوریه راهدف را قرار داد.
این عملیات در پاسخ به اقدام تروریستی دوازدهم رمضان سال جاری بود که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان روزه دار در مرقد مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شد.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
/6060/7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.