به گزارش خبرآنلاین لرستان ،اما اغلب در انتخاب و استفاده از شامپو و نرم‌ کننده مناسب ، اشتباهاتی رخ می دهد که ما در اینجا توصیه هایی برای انتخاب یک نرم کننده مناسب مو به شما ، ارایه می دهیم.
برای اطمینان از نوع و کیفیت نرم کننده ای که استفاده می کنید هر از گاهی با متخصص مشورت کنید، متخصص پوست و مو می‌تواند در شناخت بهتر نوع پوست و موهای ‌تان کمک کند؛ بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب یک نرم‌ کننده یا دیگر محصول‌های مناسب، مشورت با متخصصان است.
باید دقت کرد وقتی از نرم‌ کننده استفاده می ‌کنید دو حالت دارد؛ یا موها را حجیم ‌تر جلوه می‌دهد یا کم ‌حجم‌ تر. اگر موهایتان در حالت عادی هم حجم زیادی دارد به نرم ‌کننده‌ای نیاز دارید که حجم موها را کمتر کند و آنها را تحت کنترل شما درآورد.
اگر موهای‌ تان صاف و لخت است، به نرم‌ کننده حجم دهنده نیاز دارید. اگر از نرم‌ کننده‌هایی غیر از این استفاده می‌کنید، موهایتان بعد از حمام چرب به نظر می‌آیند و شل و افتاده می‌شوند.
البته ممکن است موهای شما خشک باشد ولی راه‌ حل خشکی موها تقویت کردن ‌شان نیست. درمان اصلی موهای خشک، رطوبت بیشتر است نه تقویت! موهای آسیب دیده و خشک احتیاج به نرم‌ کننده‌ ای رطوبت‌ رسان دارند.
ما در اینجا شما را با یک نرم کننده موی سر بسیار مناسب آشنا می کنیم.
« شامپو نرم کننده پرمون» دارای خواص بسیار موثری برای تقویت موی سر و سرشار از ویتامین های گروه E و B است.
نرم کننده موی سر پرمون حاوی عصاره سبوس برنج است و باعث افزایش شفافیت و حالت دهندگی مو شما می شود.
موی سر به موجب رنگ مکرر، دکلره، فر و مش دچار صدمات جدی از قبیل زبری و شکنندگی می گردد، نرم کننده موی پرمون حاوی عصاره سبوس برنج به موهای شما لطافت و شادابی بخشیده، موها را نرم و لطیف و نیز شانه کشیدن را آسان می نماید. مصرف نرم کننده موی پرمون از بروز موخوره پیشگیری نموده و موهای سالم و ابریشمین بر جای می گذارد.
توصیه می گردد برای افزایش اثرات درمانی سبوس برنج که در ترکیب نرم کننده مو پرمون به کا رفته است از شامپو سبوس برنج پرمون نیزاستفاده نمائید.
توصیه‌های مهم :
به ریشه موها شامپو بزنید و فقط به ساقه آنها نرم‌ کننده بزنید.
به ندرت و تنها در صورت تخریب ریشه‌ای موها، ممکن است لازم باشد به ریشه موها هم نرم‌ کننده بزنید.
پس از زدن نرم ‌کننده، از آب ولرم و اگر می‌توانید سرد برای شستن موها استفاده کنید.

منبع: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677946
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.