به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد تقوی با اعلام این خبر افزود : از جمله اهداف اجرای طرح تقلید و مرجع‌شناسی می‌توان به تبیین نقش مرجع تقلید در زندگی و همچنین معرفی مراجع تقلید شاخص برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم و دانش‌آموزان پسر پایه نهم اشاره کرد.

رییس اداره قران،نماز و عترت آموزش و پرورش استان در ادامه خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت در مدارس وشرکت دانش‌آموزان در نماز عبادی سیاسی جمعه از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح تقلید و مرجع‌شناسی به شمار آورد.

تقوی در ادامه به شرکت 120هزار دانش آموز و فرهنگی در مراسم عبادی سیاسی جمعه در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و افزود : ائمه جمعه سراسر استان هم 453وعده در مدارس استان حضور پیدا کرده و نماز جماعت را همراه با دانش آموزان اقامه کردند .

وی در ادامه تاکید کرد : با توجه به مکلف شدن دانش‌آموزان دختر و پسر بر انجام واجبات و دستورات دین طرح تقلید و مرجع‌شناسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به بهترین نحو و با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط اجرا شود.

تقوی تصریح کرد : به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با موضوع مرجع‌شناسی،تقلید و همچنین رساله مراجع تقلید ، دانش‌آموزان باید نسبت به انجام تحقیق و پژوهش در این زمینه اقدام کنند.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 676873
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.