به گزارش خبرنگار ایرنا قدرت الله فلاح نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد برداشت شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه خرید محصول گندم کشاورزان ممکن است تا اواخر تابستان به طول بیانجامد، افزود: هر ساله به دلیل نبود سیلو، گندم خریداری شده در فضای سر باز نگهداری می شود و ممکن است بارندگی محصول خریداری شده را با مشکلات کیفیتی و بهداشتی مواجه کند.
وی با تاکید بر لزوم احداث سیلو در سلسله گفت: سال هاست که یک سرمایه گذار بومی سرمایه گذاری هایی برای احداث سیلو و کارخانه آرد در این شهرستان کرده و پیشرفت های خوبی داشته اما به دلیل نبود سرمایه و پرداخت تسهیلات معطل مانده است.
فرماندار سلسله افزود: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده، بانک کشاورزی تقبل کرده است که تسهیلات لازم جهت احداث سیلوهای ذخیره را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد که در صورت انجام این کار، شهرستان سلسله در سال های بعد مشکلات خریداری و ذخیره محصول را نخواهد داشت.
فلاح نژاد با بیان اینکه چند مکان سرپوشیده برای نگهداری از محصولات خریداری شده توسط اداره امور عشایری شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: پارسال 25 هزار تن گندم خریداری شد که پیش بینی می شود این رقم برای سال زراعی جاری افزایش یابد.
فرماندار سلسله در این نشست بر لزوم پرداخت به موقع پول گندم خریداری شده کشاورزان تاکید کرد.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.