به گزارش خبرنگار ایرنا کاروان پیکر پاک 2 شهیده مظلومه مهدیه هراتی و هانیه اکبری که در اقدام وحشیانه، ناجوانمردانه و کور تروریستی اخیر عوامل مزدور گروهک تکفیری داعش در خانه ملت به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند با حضور مردم روزه ‌دار خرم آباد از مقابل مسجد توسلی این شهر به حرکت درآمده و قرار است پس از طی مسیر به سوی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) خرم آباد منتقل شوند.
شرکت کنندگان در آیین تشییع با اشک و آه و سردادن شعارهایی همچون 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرئیل' و 'مرگ بر آل سعود' در حال بدرقه پیکر شهدای ترور هستند.
حضور موثر ماموران امنیتی در مسیر برگزاری مراسم به چشم می خورد و با ایجاد نظم و آرامش شرایط مناسبی را برای تشییع پیکر پاک شهدای ترور فراهم کرده اند.
همچنین حضور خانواده های معظم شهدا در این آیین بار دیگر نشان از میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا بود.
به گزارش ایرنا روز چهارشنبه 17 خرداد مصادف با 12 رمضان در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.