به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختر اظهار کرد: این فتنه اگرچه خطرناک است اما به لطف الهی و با قدرت جبهه مقاومت پایان عمرش نزدیک شده است.
وی با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری این فتنه در نهایت دامن خود مولدان و حامیانش را می گیرد افزود:حرکت تروریستی روز چهارشنبه در تهران یادآور دهه 60 بود که البته این حرکات به فرموده سکان دار انقلاب یک ترقه بازی بیش نبود.
به گفته وی بزودی بر اساس پیروزی های متعدد حزب الله ، شاهد نابودی داعش و حامیانش و این گروه تکفیری در جهان خواهیم بود.
حجت الاسلام سوری افزود: اتفاقات روز چهارشنبه بیشتر به دنبال یک اقدام تبلیغاتی با هدف ایجاد رعب و وحشت و سپس خدشه دار کردن امنیت ملی کشورمان انجام شد.
به گزارش ایرنا ،نمازگزاران روزه دار این شهر بعد از اقامه نمازجمعه با حضور پرشور و خودجوش خود از مقابل مسجد جامع پلدختر تا خیابات هفتم تیر راهپیمایی کردند.
مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی ، مرگ برآمریکا ، مرگ بر اسراییل ،مرگ برآل سعود خائن ، آل سعود ننگت باد ،مرگ بر تکفیری و داعشی ، آل سعود نوکر آمریکا است ،آل سعود مزدور آمریکا است هیهات من الذله ، لبیک یا حسین، خشم و انزجار و نفرت خود از گروهک تکفیری داعش نشان دادند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.