به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی یاور عزیزپور در نشست بررسی مشکلات ورزشی الیگودرزگفت: بیش از 20 میلیارد ریال امسال برای توسعه ورزش به شهرستان الیگودرز ازمحل27درصددرآمدارزش افزوده اختصاص داده شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه از روندرو به رشد ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان خبر داد و گفت: وظیفه کنونی اداره کل ورزش و جوانان نظارت و رصد تمامی برنامه های ورزشی هیات ها می باشد موفقیت در این امر منوط بر همکاری و تعامل تنگاتنگ آنها با اداره ورزش وجوانان شهرستانها می باشد.
همچنین در این جلسه در خصوص تامین و تجهیز سالن کشتی ،اسختر شنا ،دستگاه چمن زن زمین فوتبال و غیره بحث وتبادل نظر شد و مدیر کل قول مساعد جهت تامین آنان داد.
مدیر کل ورزش جوانان استان لرستان در خصوص تخصیص اعتبار به هیات ورزشی شهرستان الیگودرزقول مساعد داد تا مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال جهت تکمیل تجهیزات اماکن ورزشی و امکانات هیات ورزشی وغیره را جهت رفع مشکلات آنان تامین کند واز استعدادیابی شهرستانی نیز خبر داد.
خدابخشی نماینده الیگودرز درمجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مشکلات ورزشی این شهرستان:فضاهای موجود ورزشی شهرستان در خورشان مردم این شهرستان نیست.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668456
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.