به گزارش خبرآنلاین لرستان ،احمد کمری در گفت ‌وگو با خبرانلاین با اعلام این مطلب اظهار کرد: این مجموعه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصاد اسلامی را عینیت بخشیده و زمینه‌ساز نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی خواهد بود، با هدف تحقق شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری از پروژه‌های عمرانی حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه سرپرستی بانک شهر منطقه ٦ کشور استان‌های قم،مرکزی،لرستان و سمنان را زیر مجموعه خود دارد افزود: این بانک با هدف تحقق شعار سال در بخش تولید و تامین سرمایه مشارکت خواهد داشت.همچنین بانک شهر بخش‌های کشاورزی،و حمایت از فعالان اقتصادی مهندسان ، پزشکان و .. نیز به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.
وی بر لزوم حمایت از پروژه‌های مدیریت شهری در این استان‌ها تاکید و کرد و ادامه داد: مشارکت در جهت توسعه شهری، اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و به خصوص پروژه‌های حمل و نقل عمومی از اولویت‌های اصلی ما است .
رئیس سرپرستی منطقه ٦ بانک شهرکشور در پاسخ به پرسشی در خصوص خدمات این مجموعه به آحاد مردم و شهروندان گفت: پرداخت تسهیلات خرد به تمامی شهروندان و رفع نیازهای ضروری آحاد مردم نیز از نظر بسیار حائز اهمیت است و لذا در این بخش در خدمت مردم هستیم.
وی به برخی اولویت‌ها و اهداف بانک شهر در سال جاری اشاره و اظهار کرد: کمک به تحقق شعار" اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" در راستای اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اولویت‌های این بانک در سطح ملی و منطقه ‌ای است.
کمری از جلب رضایت کامل شهروندان از خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری نوین به عنوان یکی از اهداف این مجموعه در سال جاری نام برد و افزود: بانک ‌شهر به‌دنبال توسعه و ارتقاء خدمات نوین این بانک از جمله پیشخوان‌های شهرنت در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و نوآوری در خدمت و ارائه این خدمات در مناطق مسکونی فاقد بانک جهت خلوت‌تر شدن شعب و جلوگیری از تردد بی‌ مورد به مراکز شهرها است. لذا در این پیشخوان‌ها انواع خدمات افتتاح حساب، سپرده‌گذاری، صدور کارت نقدی،کارت هدیه،خود دریافت واریز وجه،خودپرداز ،صدور ضمانت نامه و...صورت می‌ گیرد.
رئیس سرپرستی منطقه ٦ بانک شهر با بیان اینکه بانک شهر امسال در نمایشگاه کتاب بین‌المللی کتاب تهران از خدمت جدید اجرای سیستم پرداخت NFC رونمایی کرد که در نوع خود بی‌نظیر بود اضافه کرد: ما خدمت خرید بدون کارت از پایانه‌های فروشگاهی را از طریق تلفن همراه به مردم کشورمان ارائه دادیم.
وی با اشاره به توسعه خدمات نوین این مجموعه افزود: صراف الکترونیک،خودبانک،خوددریافت و سایر خدمات باعث شد این بانک حائز عنوان اول در بانکداری الکترونیک شود.
این مدیر ارشد بانکی با بیان اینکه همه توان خود را برای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های شهری بکار می‌گیریم گفت: حمایت مالی از پروژه‌های عمرانی و بویژه پروژه‌های حوزه حمل و نقل عمومی از اولویت‌های ما در سال 96 است.
کمری از افزایش منابع این مجموعه خبرداد و افزود: با جلب اعتماد عمومی مردم در سال گذشته و امسال با تداوم افزایش منابع بانک و همچنین عدم کاهش سپرده‌های مردمی مواجه بودیم که این افتخاری بزرگ برای مدیران ارشد و مجموعه بانک شهر است.
رئیس سرپرستی منطقه ٦ بانک شهر کشور از برگزاری مجمع بانک شهر در اواخر تیرماه سال جاری خبرداد و با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی موسسات مالی بدون مجوز گفت: بانک شهر هیچ‌ گونه ارتباطی با موسسه اعتباری آرمان نداریم.
وی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و عدم هرگونه ارتباط بین موسسه اعتباری آرمان و صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان شهر بانک شهر قرار است با تدابیر اتخاذ شده بزودی نام این صندوق که دارای تشابه اسمی با موسسه نامبرده است به گنجینه زرین ‌شهر تغییر یابد.
وی حضور در عرصه نمایشگاه‌های کتاب کشور با عاملیت این بانک را نوعی مسولیت اجتماعی به جهت خدمت به جامعه دانست و گفت: از آنجا که یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه فرهنگی هرکشور توسعه سرانه مطالعه در آن است بانک شهر از نمایشگاه‌های کتاب در سطح شهرهای مختلف حمایت ویژه می‌ کند.
وی از تلاش برای تعامل بیشتر با شهرداری‌ها در استان‌های سمنان، قم، لرستان و مرکزی خبر داد و گفت: افزایش تعاملات با شهرداری‌ها، توسعه خدمات نوین و ایجاد تسهیلات برای رونق اقتصاد تولید و اشتغال از مهمترین اهداف ما در سال جاری است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668411
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.